Shërbimet

Përshtatur sipas nevojave tuaja,
zbuloni se çfarë kemi

Faqja kryesore | Shërbimet

Përmirëso Aktiviteti juaj i biznesit

Sistemi ERP i dedikuar për ndjekjen në kohë reale të aktivitetit financiar, kontabël dhe menaxherial për kompanitë me lloje të ndryshme aktiviteti. Sistemi konsolidon ndërtimin dhe organizimin e të dhënave në proceset bazë të biznesit duke përfshirë inventarët, shitjet, blerjet, prodhimin, raportet, etj.

Organizimi i biznesit

Organizimi i biznesit përmes shkallëzimit të roleve në kompani nga operatori i zakonshëm në nivelet e larta të menaxhimit.

Raportimi

Raportimi dhe statistikat në çdo aspekt të aktivitetit financiar, kontabilitetit, menaxhimit, inventarit, shitësve, blerësve, burimeve njerëzore, etj.

Efikasiteti

Përdorimi i aseteve dhe burimeve të kompanisë në mënyrë efikase dhe të shpejtë dhe vendimmarrje e informuar bazuar në gjendjen në kohë reale të biznesit tuaj.

Një platformë për çdo zgjidhje financiare

Ndërtimi i dokumenteve me elemente fiskale për llojet e dokumenteve, mënyrat e pagesës, klasat e TVSH-së, periudha e aplikimit për TVSH, etj.

Korrigjimi i llojit të dokumentit si p.sh. ngarkim automatik, vetëshitje, marrëveshje ndërmjet palëve, shërbim nga jashtë, etj.

Deklarimi në sistem i të gjitha referencave fiskale si njësitë e biznesit, pajisjet fiskale, operatorët fiskalë, etj.

Modulet Financa5 Enterprise ofrojnë kontroll të plotë
mbi funksionet kryesore të çdo biznesi

Libri i përgjithshëm

  • Kontabiliteti i veprimeve standarde sistemike duke përfshirë amortizimin, pagat, tatimin mbi fitimin, TVSH-në, etj.
  • Mbyllja e të ardhurave dhe shpenzimeve
  • Rivlerësimi i monedhës
  • Raporte financiare analitike dhe sintetike, formate Pivot, horizontale dhe grafikore
  • Pasqyrat financiare të raportimit fiskal (Bilanci, Fitimi-Humbja, Rrjedha e Parasë)

Arkëtar dhe bankë

  • Lehtësi në llogaritjen e veprimeve të parave të gatshme dhe bankave
  • Kontabiliteti për likuidimin e shpenzimeve nëpërmjet arkës/bankës dhe grumbullimi i të ardhurave
  • Lehtësia e raportimit duke lidhur faturat/pagesat me faturat e shitjeve/blerjeve
  • Automatizimi i pagesave në grup/likuidimi i faturave analitike
  • Mundësia e përdorimit në nivel operacional dhe menaxherial

Shitjet

  • Kontabilizimi i faturave të shitjeve me artikuj, me shërbime, me llogaritë si të ardhura (përmes opsionit të shërbimeve doganore), kthimet e mallrave, eksportet, faturat e kombinuara (artikujt dhe të ardhurat)
  • Subjektet përmes kartës së klientit mund të përcaktojnë kushtet e likuidimit të faturës, zbritjet e klientëve, kushtet e likuidimit si dhe kushtet e kontratës me klientët
  • Gamë e gjerë raportesh dinamike që pasqyrojnë përgjegjësi analitike/sintetike, palë të treta, paketim dhe promovime

Blerje

  • Kontabilizimi i faturave të blerjeve me artikuj, me shërbime, me llogari si shpenzime (nëpërmjet opsionit të shërbimeve me porosi), kthime, importe, fatura të kombinuara (artikuj dhe shpenzime)
  • Subjektet përmes kartës së furnitorit mund të përcaktojnë kushtet e likuidimit të faturave, kushtet e likuidimit si dhe kushtet e kontratës me furnitorët
  • Raportet bazë në ndjekjen e detyrimeve me furnitorët dhe raportet e menaxhimit për artikujt e blerjes
  • Libri i Blerjeve pasqyron në kohë reale veprimet e llogaritura në faturat e blerjeve

Inventari

  • Regjistrimi dhe menaxhimi i lëvizjeve të brendshme përmes fletëve të hyrjes dhe daljes së magazinës
  • Transferimi i artikujve nga një fazë prodhimi në fazën tjetër
  • Kontroll mbi rezultatet e veprimeve të brendshme nëpërmjet raporteve të inventarit. duke përfshirë kartën e magazinës, statusin e inventarit, verifikuesin, ditët me vonesë, stokun, etj.

Asetet

  • Gjurmimi i aseteve në nivel financiar dhe menaxherial
  • Mbajtja e listave analitike të aktiveve, të shoqëruara me historikun e veprimeve dhe deri në procesin e amortizimit automatik nga sistemi
  • Në nivelin e menaxhimit, moduli ka dy nivele përgjegjësie: atë të përdoruesit dhe atë të vendndodhjes
  • Këto opsione mbështeten me raporte analitike përkatëse dhe nga kategoritë përmbledhëse

Rrisni kapacitetin e moduleve tuaja

FinanceSoft Enterprise ofron opsione integrimi me programet e mëposhtme:

Raportimi  o

Sistemi qendror për menaxhimin dhe monitorimin në kohë reale të procesit të punës nga aplikacionet celulare dhe ato të dorës.

Shpërndarja  

Programi i shitjeve dhe menaxhimi për shpërndarjen, shpërndarjen në terren, shitjen me shumicë, operacionet e para-shitjes, logjistikën dhe shërbimin në vend të klientit.

POS  

Program për menaxhimin e plotë të procesit të shitjes për dyqane, tregje, supermarkete ose çdo njësi tjetër tregtare.

Bar & Restorant  

Program i avancuar i shitjeve i zhvilluar për bar, kafe, restorant dhe çdo biznes tjetër të ngjashëm.

Menaxheri i barit  

Aplikacion celular për menaxherët e lokalit ose restorantit tuaj. Ofron monitorim në kohë reale të aktivitetit të shitjeve dhe gjenerimin e raporteve të ndryshme.

Pagas 

Programi për menaxhimin e detajuar të Bordero dhe të dhënave për Burimet Njerëzore. E pajisur me shumë funksione dhe e përshtatshme sipas karakteristikave të biznesit tuaj.

WebPOS 

Zgjidhje ueb dhe celular për shitjet në internet të produkteve dhe shërbimeve. E ndërtuar posaçërisht për bizneset që ushtrojnë aktivitet me pakicë.

Trajnim dhe
Asistencë

InterMedia Shpk ju vjen në ndihmë duke ofruar shërbime për instalim, konfigurim, trajnim në vend dhe mbështetje të vazhdueshme në internet ose në vend sipas nevojës.